smootnyclown smootnyclown
681
BLOG

Było niemiło

smootnyclown smootnyclown Polityka Obserwuj notkę 6

Spadam z S24.

 

Mój blog, jeśli ktoś chce wiedzieć, jest tutaj, więc jak ktoś życzy, to tam się będę tłumaczył.

Bywajta, może zakomencę czasami.

Głęboko wierzący ateista. Nie gadam z: Mikim, Timmy'm, luką, marche, marutim. Są następni chętni?? Mój blog jest dostępny tutaj wyrus napisał: kiedy pytasz mnie, czy ktoś dorobił się uczciwie, pokaż mi linijkę, którą mierzysz uczciwość. Kontakt mój political compass (08.03.2008): economic left/right: 9.25 social libertarian/authoritarian: -7.68 moja polityka - test (04.07.2008): tradycjonalizm: 8% wolności ekonomiczne: 100% wolności obywatelskie: 95% Nieregularnik Liberalis: o Wolnośćjest skromnym pisemkiem internetowym. Składają się na niego artykuły, bądź publikowane wcześniej naLiberalis.pl, bądź tworzone specjalnie na jego potrzeby. Gorąco zachęcamy do pobierania, drukowania i rozpowszechniania - i ogólnie siania libertariańskiej propagandy. Jesteśmy otwarci na sugestie/porady i nowych autorów. N. odc. 1 N. odc. 2 N. mini odc. 1  N. odc. 4 N. odc. 5 N. odc. 6

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka